Izvedbo projekta oziroma delavnice, v okviru Programa usposabljanja otrok in mladih za krepitev digitalnih kompetenc ter spodbujanje in promocijo naravoslovnih in tehniških poklicev, sofinancira Ministrstvo za digitalno preobrazbo.
7. SREČANJE 22.11.2023
V sredo 22.11.2023 smo imeli zadnje srečanje, ki je potekalo v dobrem vzdušju druženja obeh skupin. Učenci so rešili anketni vprašalnik in pokazali oz. preverili pridobljeno znanje tekom šestih srečanj. Ponovno smo se ustavili pri spletnem bontonu, se o njem pogovorili in skupaj prišli do zaključkov, kako se obnašamo in pogovarjamo v spletnem okolju. Na koncu so si učenci izmenjali mnenja o nalogah, ki so jih pripravili in prejeli, ter o projektu samem. Veseli smo, da so učenci projekt sprejeli z velikim navdušenjem, dobro voljo in motivacijo, ki je bila prisotna od prvega do zadnjega dne.
6. SREČANJE 13.11.2023
V ponedeljek, 13. 11. 2023 smo imeli naše predzadnje srečanje skupine. Najprej smo poskenirali QR kodo druge skupine. Po natančnem ogledu fotografij in prebranem besedilu je sta skupini ugotovili skrito znamenitost. Kaj pa je v zapisu narobe – to pa je bilo malo teže! Pa smo iskali in iskali in priznamo – se tudi malo jezili. Pa smo vseeno še malo iskali. Še dobro, da sta si skupini izmenjali zemljevid. Tako sta skupini Meščani in Graščaki po (res zasluženi) malici odpravili na pot proti znamenitosti, ki jo je predstavila druga ekipa. V dokaz, da smo opravili nalogo, smo naredili skupno fotografijo pred Kapucinsko knjižnico in Cerkvijo sv. Jakoba.
5. SREČANJE 08.11.2023
V sredo, 8. 11. 2023 smo se spet srečali v živo. Učenci so na prejšnjem srečanju v okolju Teams s pomočjo podatkov s spleta oblikovali zapis o izbrani znamenitosti. Zdaj smo v parih to besedilo pregledali in popravili. Dodali smo tudi napačne informacije. Izbrano sliko smo preoblikovali s pomočjo orodij za oblikovanje slik. V zapis smo dodali zemljevid z označeno potjo od šole do znamenitosti. Sestavili smo tudi nekaj (težkih ☺️) nalog za drugo ekipo. Urejeno besedilo smo nato spremenili v QR kodo.
4. SREČANJE 25.10.2023
Na srečanju smo spoznali načine kako iščemo informacije na spletu (različne brskalnike, iskalnike). Za začetek smo skupaj na spletu iskali zanimivosti in različne vrste gradiv (besedilo, slike, videoposnetke).
Nato smo povedali katera znamenitost je dobila največ glasov. Učenci so iskali podatke o izbrani znamenitosti in jih oblikovali v besedilo, ki ga bo prejela druga ekipa. Izbrali smo tudi sliko znamenitosti, ki bo vključena v QR kodo.
3. SREČANJE 19.10.2023
Na srečanju smo si ogledali naložene fotografije, ki smo jih posneli na sprehodu po Škofji Loki. Ob powerpoint predstavitvi smo se spomnili na posamezne znamenitosti ter poskusili izbrati eno. Nazadnje je odločil kviz! Zadnji del srečanja smo posvetili pogovoru o spletnem bontonu.
Učenci so na Teams prejeli tudi nove zadolžitve za samostojno delo – ogled videov o varni rabi tehnologije, pravilni uporabi računalnika in o spletnem nasilju in spletnem bontonu.
2. SREČANJE in prvi potep po mestu 11.10.2023
Drugo srečanje smo pričeli s teoretičnim uvodom. Ogledali smo si predstavitev na temo spletnega bontona in kratek video. Kljub začetni zadržanosti učencev se je tekom predstavitve vzdušje spremenilo v sproščeno debato, kjer so si izmenjali svoje izkušnje in poznavanje spletnega obnašanja. Po končani debati smo odpravljali manjše tehnične težave vezane na vpis v okolje Teams, si ogledali ekipo in ponovili osnove uporabe. Učenci so na Teams že prejeli prve zadolžitve (ogled videa in izpolnjevanje vprašalnika), ki jih v sklopu tretjega srečanja rešijo samostojno doma.
Preostali del srečanja smo preživeli razdeljeni v dve skupini in se odpravili na potep po Škofji Loki. Učenci so s pametnimi telefoni ali tablicami fotografirali različne znamenitosti mesta ter pričeli zbirati informacije o njih.
1. SREČANJE
Učenci so projekt začeli s samostojnim delo, v Teamsih so si ogledali gradivo pripravljeno za projekt in rešili naloge.
PREDSTAVITEV PROJEKTA dne 27. 09. 2023
Staršem smo predstavile projekt PROGRAM PRIDOBIVANJA DIGITALNIH KOMPETENC, ki poteka v sodelovanju z Ministrstvom za digitalno preobrazbo in Zvezo za tehnično kulturo. Ob powerpoint predstavitvi smo izpostavile glavne točke, ki se jim posvečamo v tem projektu. Predstavile smo način in potek dela ter katero računalniško opremo učenci potrebujejo za nemoteno sodelovanje. Posebej izpostavljeni so bili varna uporaba računalniške opreme, spletni bonton ter učenje uporabe različnih digitalnih znanj in spretnosti. Učenci bodo spoznali različne načine obdelave fotografij, kako iščemo in preverjamo informacije na spletu ter kako ustvarimo in preko spleta pošiljamo različne datoteke.